Po návštěvě Spojených států se zase vrátíme na starý kontinent a tentokrát do Francie. Narazil jsem na tohle NBFl v limitované verzi Etna (lak Velocity Red jako na MSM ve státech a Japonsku, rádio a reproduktory Sony Xplod, 16″ kola a hodně červené barvy v interiéru).
Let’s head back to the old continent after our recent visit to US. France in particular. I’ve stumbled upon this NBFl in Etna limited edition (Velocity Red paint as seen on MSM in US and Japan, Sony Xplod headunit and speakers, 16″ rims and a lot of red in the interior).
Pamatujete si tohle auto? Bylo jedno z prvních, které se tu na blogu v lednu 2010 objevilo. Celý ten rok a půl bedlivě sleduji, jak Adam s Miatou pokračuje a upřímně řečeno povětšinou jen zírám s otevřenými ústy!
Do you remember this car? It was one of the first features that appeared here in January of 2010. I have carefully watched Adam’s progress with his Miata during the last year and a half and frankly speaking, most of the time I’ve just stared with my jaw dropped.
Celkem častý problém je, že se vyšší lidé do Miaty nevejdou. To se ovšem dá do určité míry řešit pomocí foamectomy, tedy ubrání trochu výplně ze sedáku sedačky, čímž je řidič usazen o něco níž a získá více prostoru nad hlavou.
It’s quite common for tall people to have problems fitting into the Miata. You can solve this problem with foamectomy, by removing some of the foam from the seat. This will let the driver sit a bit lower and get more head room.
Úkon popsaný v tomto článku děláte na vlastní nebezpečí. Neneseme žádnou odpovědnost za škody, které si během prací způsobíte.
Your doing this on your own danger. We’re not responsible for any damage you cause yourself by following this write-up.
K provedení této “operace” budete potřebovat následující nářadí:
To perform this, you’ll need following tools:
kleště ségrovky / needlenose plyers
klíče o velikosti 8, 12 a 14 mm / 8, 12 and 14mm wrenches
křížový šroubovák / phillips head screwdriver
nůž na koberce / box cutter or razor
Celou proceduru budu ukazovat na svém sedadle, takže r.v. 99. Je to proveditelné samozřejmě i na dřívějších sedačkách z NA, akorát se některé kroky mohou lišit.
I’ll show the whole procedure on my seat from ’99 Miata. It’s feasible also on earlier seats from NAs, but some steps may differ.
Hledal jsem video, které by přiblížilo jak to vypadá na každoročním Roadster srazu Karuizawa Meeting v Japonsku. Pokud se podívate do related videí, najdete další, ale sem jsem vybral snad jediná dvě videa, ve kterých nehraje Lady Gaga.
I was looking for a video to show what it’s like on every years Karuizawa Roadster Meeting in Japan. If you check the related videos, you’ll find more, but I’ve picked the two without Lady Gaga as a background.
Nedávno se na místním fóru objevil dotaz, kdo jezdí se svou Mazdou nějaké závody. Odpovědi zahrnovali Miata cup, závody na PC a přísliby účasti na různých podnicích v budoucnosti. Několik z nás zmínilo závody do vrchu.
Not long ago, there was a discussion on our local board about who attends what kind of races with their Miatas. Among the answers were obvious Miata cup, console racing and future plans for the time when we have money/finish our cars etc. But few of us mentioned will to attend a hill climbs.