Drift or grip?

09.11.2011 by george

Jak často se vám stává, že se podíváte na auto a rozmýšlíte se, jakou cestou se s ním ubírat dál? Víceméně pokaždé, když na autě něco dělám přemýšlím, jakým směrem se vydat. Auto je zatím víceméně v seriové podobě a já se jednou rozhodnu pro cestu okruhů a honění času a podruhé zase pro klouzání se za oponou kouře z gum.

How often do you have a look at your car and think about what direction to head with it? In my case it’s almost every time I work on it. The car is still pretty much stock and I can’t decide which way to take, hunt down seconds on a track or slide behind a curtain of smoke.

Jako první se podíváme na okruhové NOPRO GT NA. Jedná se o NA z roku 1994, která na sobě nese na první pohled viditelný widebody kit od firmy NOPRO a na této fotce kola Advan RG.

First we’ll take a look at circuit NOPRO GT NA. It’s a 1994 NA rocking NOPRO widebody you can see on a first sight and in this picture also Advan RG’s

pod kapotou najdeme 1.8l motor, kterému pomáhá k výkonu turbo a vzduch jdoucí do motoru je chlazený v intercooleru.

under hood is a 1.8l engine getting help from a turbocharger pushing air through a intercooler.

Auto má výškově a tuhostně stavitelné tlumiče a větší brzdy Maruha, ke kterým je z otvoru v předním nárazníku vedený vzduch kvůli lepšímu chlazení.

The car has height and stifness adjustable coilovers and bigger Maruha brakes that are cooled through ducting from the front bumper.

Z tohohle pohledu můžete vidět křídlo Voltex, které je dost vysoko aby fungovalo, zrcátka Craftsquare a upravený zadní nárazník.

From this point you can see a Voltex wing high enough to be functional, Craftsquare mirrors and cut rear bumper cover.

V dalším článku se podíváme na opačné zaměření, tedy Miatu stavěnou na drift.

We’re gonna take a look at different approach, drift oriented Miata.