The usual suspects

13.01.2013 by george

Když budete nějakou dobu procházet weby o autech v Japonsku, zjistíte že se vždycky najde pár jmen, která uvidíte nejčastěji. V případě MX-5 to může být RS Factory Stage, Tuckin 99, AutoExe, Toda, Cusco, Bride nebo Maxim Works. A co mají společného s autem na fotce? Tvoří ho. Maxim works a Tuckin 99 se starají o výfuk, AutoExe sání přivádí vzduch, Toda řemen spojuje kliku s vačkami, Bride sedačka drží na místě, zatímco Cusco rám ho chrání pro případ, že by se převrátil na střechu a celkově auto zpevňuje. No a RS Factory Stage mají na svědomí přední lip, který je pro NB podle mého názoru jednoznačně ten nejlepší (a s cenou 5500,- bez dopravy bohužel snad i nejdražší, jaký najdete). Samozřejmě nemůžeme pominout podvozek, ale ten je naladěný lidmi z MohRetsu RS neboli MRRS, které nejspíš moc lidí znát nebude. Sečteno a podtrženo, tenhle setup bude zárukou kvality a spousty zábavy za volantem.

If you’re gonna browse throug japanese car webs, you’ll find out some of the names appear more often than the rest. In case of Miatas it can be RS Factory Stage, Tuckin 99, AutoExe, Toda, Cusco, Bride or Maxim Works. And what do they have to do with the car below? They form it. Maxim Works and Tucking 99 take care of exhaust, AutoExe intake delivers cold air, Toda belt connects cam and crank shafts, Bride seat holds the driver in place while Cusco rollbar stiffens the car and protects the driver in case of rollover. RS Factory Stage provide the front lip that’s in my opinion the best one for NB (and with $280 price tag before shipping, taxes etc also probably the most expensive). Suspension is important as well, but it’s a special unit made by guys from MohRetsu RS or MRRS, that are not that famous. Yet. All in all is this setup a guarantee of quality and lots of fun behind the steering wheel.